La vetlla de pregària ‘Worship night’ aplega més d’un centenar de joves a Torredembarra

Més d’un centenar de joves de l’arxidiòcesi van participar en aquesta vetlla de pregària quaresmal i d’adoració a la Creu a l’església parroquial de Sant Pere Apòstol de Torredembarra.

Després de les paraules de benvinguda per part del delegat diocesà, Mn. Josep Mateu, i el rector de la Parròquia, Mn. Francesc Esteso, es va convidar als joves a contemplar la Creu de Jesús i veure en ella les «creus» que hi ha en el nostre món i en la nostra pròpia vida: malalties, injustícies, guerres, pors, tristeses, debilitats… La pregària va comptar amb la lectura de diferents textos bíblics de la Passió de Jesús, cants de Worship.cat i preguntes que van interpel·lar els joves tot convidant-los a pregar. També se’ls va oferir la possibilitat d’apropar-se al sagrament del perdó.

La vetlla va continuar al Casal del poble on es va informar de dues activitats destacades per als propers mesos: l’Aplec de l’Esperit, que tindrà lloc els dies 19 i 20 de maig a Tortosa; i una ruta per Navarra, que la Delegació organitzarà del 16 al 21 de juliol, on es visitarà Javier, lloc on va néixer i viure sant Francesc Xavier.