Divendres 2 de juny: Vetlla de pregària a la Parròquia MD del Lledó (Valls)

El proper divendres, dia 2 de juny, a les 21.00 h, a la Parròquia de la Mare de Déu del Lledó de Valls, hi haurà la vetlla de pregària de final de curs. Una ocasió per a trobar-nos novament i agrair el camí que hem fet plegats aquest curs a través de les diverses activitats que hem organitzat com a Delegació diocesana de pastoral de joventut i també aquelles que heu impulsat des de la vostra realitat.

També serà un moment per encomanar les activitats d’estiu: Camino de Santiago, Taizé… Un any més ens hi acompanyarà el Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol.

La vetlla de pregària, als peus de la Mare de Déu, anirà seguida del sopar (cadascú se l’ha de portar) i una postvetlla lúdica que aquest any anirà a càrrec de Paul Ponce considerat un dels millors malabaristes del món que ha actuat davant milers de joves per a fer-los arribar un missatge de fe a través del seu treball artístic. Ponce va actuar davant el papa emèrit Benet XVI en la JMJ de Colònia de 2005 i també ha treballat al Cirque du Soleil. Podreu trobar més informació al seu web www.paulponce.com.

Descarrega’t el cartell
Descarrega’t l’autorització