Inscriu-te a la Jornada interdiocesana de pastoral juvenil

El proper dissabte, 5 de març, hi ha la Jornada de formació per a agents de pastoral al Col·legi Major Universitari Lestonnac de Barcelona (C/ Aragó 284), organitzada pel Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i les Balears (SIJ). Aquest any ens ajudarà a reflexionar sobre com acompanyar als nostres joves amb la mirada posada en la misericòrdia.

Sovint acompanyem joves amb ferides emocionals, afectives i ens manquen eines per acompanyar-los. En aquest any de misericòrdia us proposem una jornada per aprendre a ser millors instruments de la misericòrdia per tots aquests joves.

Ens acompanyaran la Mar Álvarez (psiquiatra juvenil), en Josep Maria Carod, acompanyant de joves a presons i en Lluís Plana, delegat de joventut de la diòcesi de l’Urgell. A la tarda tindrem diferents tallers on podrem conèixer diverses experiències d’acompanyament a joves des de la misericòrdia.

Horari:

09.45h. Arribada
10.00h. Pregària/Presentació
10.30h. Taula Rodona
12.00h. Descans
12.30h. Ressò en grups
13.15h. Preguntes als tertulians
14.00h. Dinar
16.00h. Tallers
18.00h. Eucaristia

Preu:

20 euros (amb dinar inclòs)