Vetlla de pregària de final de curs a Vinyols i els Arcs

Prop de 150 adolescents i joves, acompanyats dels seus animadors i rectors, es van aplegar el passat divendres dia 7 de juny a la Parròquia de Santa Caterina de Vinyols i els Arcs en la vetlla de pregària de final de curs.

Seguint el lema d’aquest curs «Tu ets amb mi», per cinquè any consecutiu els joves del bisbat van agrair tot el viscut durant aquest curs pastoral tant en les activitats diocesanes, arxiprestals com parroquials i han encomanat les activitats de l’estiu.

En la vetlla es va pregar especialment per Mons. Joan Planellas demanant encert en les seves paraules i decisions «per tal que la nostra Església de Tarragona es pugui renovar amb la força de l’Esperit Sant» i, tot recordant l’experiència de l’acollida de la creu de Mossul al llarg del mes de maig en diferents col·legis, parròquies i comunitats, es va tenir present als cristians perseguits a causa de la seva fe.

La trobada es va cloure amb el sopar de germanor i una estona de música al Casal del poble.