Trobada diocesana de joves a Vila-seca

El dissabte, dia 2 d’abril, sou convidats a participar amb els vostres grups a la Trobada diocesana d’adolescents i joves a Vila-seca, que aquest any, amb motiu del Jubileu, porta per lema «Feliços els misericordiosos.» Fem l’esforç, entre tots, de convidar i engrescar els nois i noies de les nostres parròquies, escoles, esplais, grups… Convideu-los a fer aquesta experiència, participar-hi sempre és una vivència joiosa de la fe. Val la pena apostar-hi.

Seguint l’esquema de l’any passat la Trobada planteja dos itineraris diferents: un per als adolescents de 1r a 3r d’ESO, i un altre per als joves de 4t d’ESO, Batxillerat i universitaris. Cada grup començarà en un lloc diferent.

L’horari de la trobada serà el següent:

16.30 h. Benviguda i Inici de la trobada (Hi hauran 2 propostes segons l’edat dels nois i noies)

-Adolescents de 1r a 3r d’ESO i acompanyants començaran la trobada a la Plaça del Castell (c/ del Castell).

-Joves a partir de 4t d’ESO i acompanyants començaran la trobada al Santuari de la Mare de Déu de la Pineda.

19.00 h. Eucaristia a l’església parroquial de Sant Esteve de Vila-seca.

21.00 h. Sopar (cadascú se l’ha de portar)

21.30 h. Concert de Canta la Teva Fe (CTF) i fi de la trobada.

INSCRIPCIONS

Per a una bona organització us demanem que feu la inscripció abans del 29 de març (Dimarts de Pasqua). El formulari d’inscripció us facilitarà un codi amb el que podeu modificar-la tantes vegades com vulgueu. INSCRIU-TE!

MATERIALS

Cartell de la Trobada (DIN A3)

Díptics

Autorització per als menors d’edat

Per qualsevol dubte ens podeu escriure a l’adreça info.delejot@gmail.com.

Us hi esperem!