Reunió formativa del curs Alpha per a preveres

El dimarts, dia 19 de gener, una vintena de mossens van participar al Santuari del Loreto convocats per la nostra Delegació i per la Delegació diocesana d’Apostolat Seglar, per tal d’aprofundir en el coneixement del Curs Alpha i alhora motivar la seva aplicació a la diòcesi.

La formació va anar a càrrec de la Sra. Teresa Valero, delegada de Nova Evangelització del Bisbat de Solsona, la qual va explicar detalladament en què consisteix els Cursos Alpha (cursos de primer anunci i evangelització) i la seva experiència a la diòcesi solsonina. Hi va haver  un diàleg ric i profund entre els mossens i la ponent que va ajudar a prendre consciència de la riquesa que pot aportar aquest mètode.

Aquesta trobada forma part de l’itinerari que s’ha iniciat a l’arxidiòcesi i que anirà acompanyat d’altres trobades: la propera serà un dissabte del mes de març, amb totes aquelles persones que formaran part dels Equips Alpha que es realitzaran a les parròquies o arxiprestats; i els dies 8 i 9 d’abril quan hi haurà l’entrenament  a càrrec dels responsables del curs Alpha a Espanya per als equips parroquials o arxiprestals. Es farà encara una altra trobada formativa a l’octubre-novembre d’aquest any per tal d’iniciar els cursos de cara el gener de 2017.