Recés diocesà d’Advent a Montblanc

Un any més hem organitzat el recés d’Advent per a adolescents i joves de les parròquies del bisbat, que aquest any ha tingut lloc al Col·legi La Mercè de Montblanc amb la participació de més d’un centenar de joves.

Després de l’acollida i la benvinguda, el matí va ser el moment de treball per itineraris segons l’edat. D’una banda, els adolescents, a partir del text bíblic de l’Anunciació, van treballar a través de dinàmiques, dos breus catequesis i la pregària conceptes com la por i els dubtes que experimenten en les seves vides i com, seguint l’exemple de Maria, poden arribar a ser persones compromeses al que Déu els demani en cada moment. D’altra banda, els joves més grans van participar en un recés conduït per joves de l’arquebisbat de Barcelona que han fet una experiència d’evangelització als Estats Units (NET).

Finalment tots plegats van compartir el moment del dinar.