JMJ a Cracòvia

Aquest és la proposta que les Delegacions de Joventut de les diòcesis amb seu a Catalunya i Balears t’oferim. Durant una setmana tindrem la possibilitat de conèixer alguns dels llocs més emblemàtics de la història del poble polonès, tan lligat a la fe cristiana, i participar en la JMJ a Cracòvia quan arribi el Papa Francesc. Us hi esperem!

EDAT

16-35 anys

PROGRAMA (DESCARREGA’T EL PDF)

Dissabte 23 de juliol. Sortida ben de matí cap a Polònia en autocar.

Diumenge 24. Sortida i arribada en avió (16h) a Varsòvia i trasllat en bus.
Arribada al lloc d’acollida (Poliesportiu de Czestochowa)

Dilluns 25. AUSCHWITZ I WADOWICE. Visita als camps de concentració i al poble natal de Joan Pau II.

Dimarts 26. CZESTOCHOWA. Caminada a peu des d’Olzstyn fins a Czestochowa, visita i eucaristia. Dormim a Cracòvia.

Dimecres 27. KALWARIA, NOVA HUTA I CRACÒVIA. Visita al Santuari on Joan Pau II anava de
capellà i bisbe, a l’església del “barri sense Déu” i a la Cracòvia antiga.

Dijous 28. DIVINA MISERICÒRDIA I JMJ CRACÒVIA. Visita al Santuari de la Divina Misericòrdia i
arribada del Papa Francesc.

Divendres 29. JMJ CRACÒVIA. Catequesi i Via Creu

Dissabte 30. JMJ CRACÒVIA. Caminada al lloc de la Vetlla de la nit

Diumenge 31. JMJ CRACÒVIA. Missa d’enviament. Sortida en bus cap a Barcelona.

Dilluns 1 d’agost. Viatge de tonada en bus. Possible visita a la ciutat de Varsòvia pels de l’opció en avió.

Dimarts 2. Arribada a la matinada en bus a Barcelona. Sortida i arribada en avió des de Varsòvia.

MITJANS DE TRANSPORT

AUTOCAR (480€. Tot inclòs)
Sortida el 23 de juliol al matí i tornada el 2 d’agost (hora a determinar).

AVIÓ (675€. Tot inclòs) PLACES ESGOTADES
Sortida el 24 de juliol i tornada el 2 d’agost  des de Varsòvia. Possibilitat de fer visita d’un dia a Varsòvia.

Pàgina web de la JMJ: http://www.krakow2016.com/es/