Enviament dels joves a la JMJ

El diumenge, dia 19 de juny, el Sr. Arquebisbe va presidir la celebració d’enviament de la cinquantena de joves que participaran a la Jornada Mundial de la Joventut (JMJ) de Cracòvia, a Polònia, a finals del mes de juliol.

La celebració va tenir lloc a la capella major del Seminari de Tarragona i va ser presidida pel Sr. Arquebisbe i concelebrada per Mn. Josep Mateu, delegat diocesà, i alguns preveres que acompanyaran els joves en aquest pelegrinatge. En la celebració també es va tenir present els joves que, per dificultats diverses, sobretot econòmiques, no podran participar d’aquesta gran trobada a nivell mundial. Per aquest motiu la col·lecta es va destinar a l’Encuentro Nacional de Jóvenes d’Hondures, on és el bisbe tarragoní Lluís Solé, missioner a la diòcesi de Trujillo.

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, el qual també participarà de la JMJ, va encoratjar als joves a tenir el cor ben obert per a viure amb intensitat i alegria cada moment del pelegrinatge. «Serà un moment, també, per escoltar les paraules que el papa Francesc porta preparant des de fa temps amb tanta estima», va dir.

Abans de finalitzar la celebració el Sr. Arquebisbe va beneir les creus que després imposaria a cada jove com a signe d’enviament de l’Església diocesana.

La celebració es va cloure amb un refrigeri amb els joves i els seus familiars al claustre del Sagrat Cor del Centre Tarraconense El Seminari.