10 anys de Canta la Teva Fe

El dissabte 16 de gener l’església parroquial de Sant Pere i Sant Pau va acollir aquest concert commemoratiu amb motiu dels deu anys de camí i del seu nou treball «40 dies.» Les aportacions recaptades es destinaran a un projecte d’investigació als Estats Units sobre les malalties neurodegeneratives, projecte que es va presentar a tots els assistents durant la mitja part del concert.

L’any 2005, Sant Pere i Sant Pau acollia la Trobada diocesana de joves i en el marc d’aquesta Trobada un grup de joves apassionats per la música presentaven un CD recopilatori dels himnes de les trobades vocacionals i de joves d’anys anteriors. És per aquest motiu que Sant Pere i Sant Pau ha estat l’escenari d’aquest concert que ha fet un recorregut pels himnes de les diferents trobades diocesanes i Aplecs de l’Esperit, així com també diversos temes dels seus diferents treballs «Marcats per l’Esperit» (2007), «De la ciutat Estel» (2010), «L’amor no passarà mai» (2013) i el seu darrer disc «40 dies», publicat en l’inici de l’Any Sant de la Misericòrdia, i amb lletres inspirades en els evangelis dels diumenges de Quaresma.

Petits, joves i grans van gaudir del concert i de les lletres de les cançons que des de sempre han estat fidels a la seva missió: evangelitzar a través de la música.